Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK

Γίνετε Φίλοι μας στο facebook
Καλωσορίσατε στην επίσημη σελίδα των Ελλήνων του Dortmund * * * Όλο και περισσότεροι φίλοι ξαναβρίσκονται ύστερα από χρόνια χάρη στη διαδικτυακή γέφυρα επικοινωνίας που δημιουργήσαμε.

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Έλληνας του Dortmund στην εκπομπή ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΟΥ


ΣΤΟ DORTMUND
Ήταν πριν από 18 χρόνια περίπου όταν ένας έφηβος ''Έλληνας του Dortmund'', έπαιζε κιθάρα και τραγουδούσε στην πόλη αυτή πραγματοποιώντας εμφανίσεις σε διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις και χοροεσπερίδες αποσπώντας πολύ καλές κριτικές από το ακροατήριο για τη φωνή του.

Οι Έλληνες του Dortmund τον προέτρεπαν να εγκαταλείψει τη Γερμανία γιατί μια σίγουρη καριέρα τον περίμενε στην Ελλάδα με τις φωνητικές του ικανότητες. Πράγματι μετά τη στρατιωτική του Θητεία παίρνει την απόφαση να παραμείνει στην Ελλάδα και να ψάξει το όνειρό του που ήταν να γίνει τραγουδιστής.


ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Συγκεντρώνει πληροφορίες για την τηλεοπτική εκπομπή 
''ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΟΥ'' που τότε (1998) προβαλλόταν στο NEW Channnel και παρουσίαζε η γνωστή ηθοποιός κα Τζέσυ Παπουτσή. Κάνει τις απαραίτητες κινήσεις προκειμένου να λάβει συμμετοχή, και όντως πετυχαίνει ημερομηνία στην οποία του δύνεται η δυνατότητα να παρουσιαστεί ενώπιον του τηλεοπτικού κοινού.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί το απόσπασμα εκείνης της εκπομπής 
''ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΟΥ''.



Τηλεοπτικό Κανάλι: New Channel
Εκπομπή: ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΟΥ
Παρουσιάστρια: κα Τζέσυ Παπουτσή
ΕΤΟΣ 1998
Κιθάρα Τραγούδι: Παναγιώτης Βενέτης

Το τραγούδι: ''Τώρα έχω δυο μάνες'' που ακούγεται στο βίντεο, επιθυμία του δημιουργού ήταν (και είναι) να τραγουδηθεί μόνο από τον Πάνο Κατσιμίχα με τον οποίο δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί τρόπος επικοινωνίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: